en_GBpl_PL

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej

Prestiżowa edukacja biznesu

Budujemy wizerunek Szkoły Biznesu PW jako elitarnej uczelni przygotowującej menadżerów do zarządzania kluczowymi jednostkami organizacyjnymi w firmach lub całymi firmami oraz jako miejsca, które edukuje na najwyższym poziomie. Szkoła kształtuje liderów w projektowaniu kariery i otwiera drzwi do biznesu poprzez wiedzę, samoświadomość oraz dobre praktyki.

Punkt wyjścia

Edukacją biznesu w Polsce zajmuje się wiele jednostek, konkurencja jest mocna, a odbiorca oferty bardzo wymagający. Na rynku poszukiwane są szkoły, które oferują prestiż, możliwość spotkania znanych autorytetów oraz wysokiej jakości wiedzę. Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej należy do ścisłej czołówki polskich instytucji akademickich zajmujących się najwyższej jakości edukacją menedżerską. Działa już od 30 lat, nieprzerwanie zajmując czołowe miejsca w rankingach krajowych i systematycznie poprawiając swoją pozycję w rankingach międzynarodowych. Misją Szkoły jest kształcenie nowoczesnych, odpowiedzialnych i rozumiejących współczesny świat i swoją rolę w tym świecie liderów biznesu - przygotowanych zarówno do tego, by przewodzić innym, jak do tego by stale doskonalić i rozwijać własne umiejętności, wiedzę i talenty. Szkoła oferuje studia MBA, studia podyplomowe oraz kursy i szkolenia.

Cele

Zwiększamy rozpoznawalność Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej w Polsce i budujemy jej postrzeganie, jako jednej z najlepszych uczelni w Polsce oferujących kształcenie na poziomie MBA. Docieramy z informacją o Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej do osób zainteresowanych podjęciem studiów MBA oraz podyplomowych. Prezentujemy bogatą ofertę kształcenia uczelni, dostosowaną do obecnych trendów rynkowych i szybko ewoluującego świata biznesu. Stawiamy na mocne zaakcentowanie atutów uczelni i wyróżnienie jej na tle szerokiej konkurencji. Informujemy o nowoczesnej ofercie kształcenia – opartej na rynkowych trendach i najnowszej wiedzy. Wspieramy wizerunek Szkoły skupiającej się na potrzebach biznesu i dostosowaniu programu do potrzeb rynku. Podkreślamy, że Szkoła posiada najlepszą kadrę w Polsce i Europie – nawiązanie do Politechniki Warszawskiej oraz współpracujących uczeni międzynarodowych. Rozwijamy social media i media relations.

Główny przekaz naszej komunikacji

Leading into the future through new technologies.

Realizacje

Przybliżamy odbiorcom aktywności Szkoły Biznesu, jej ofertę oraz wykładowców. Prezentujemy ich poglądy, prace naukowe oraz dokonania. Wskazujemy na korzyści płynące z obecności w Szkole Biznesu: pogłębienie i poszerzenie wiedzy, możliwość uzyskania awansu – także zagranicznego, osiągnięcie sukcesu zawodowego czy łatwe uzyskanie większych zarobków.

Zobacz pozostałe case study

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych