Profil firmy w Google – dlaczego warto być w Google Moja Firma

agencja marketingowa brandpeak

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważnym elementem jest profil firmy w Google. Dzięki wizytówce firma staje się bardziej widoczna i atrakcyjna w oczach potencjalnych klientów w okolicy, którzy w prosty sposób mogą znaleźć podstawowe informacje na temat firmy. Jakie zatem korzyści daje posiadanie wizytówki Google Moja Firma (profil firmy w Google)?

Czym jest Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma to profil firmy w wyszukiwarce Google oraz w Google Maps, dzięki któremu potencjalny klient znajdzie potrzebne informacje na temat działalności firmy oraz dane do kontaktu, takie jak dokładny adres siedziby, numer telefonu, adres e-mail, godziny otwarcia, informacje o tym, jakie świadczysz usługi a także opinie klientów. Zatem wizytówka Google pozwala w szybki sposób pokazać się potencjalnym klientom. W profilu firmy zawarte są słowa kluczowe, dzięki którym ma miejsce pozycjonowanie wizytówki Google w wynikach wyszukiwania i zwiększa się szansa na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Dodatkowo znajduje się w niej opis firmy, a także możliwość pokazania produktów i oferty, dzięki czemu profil firmowy jest pełniejszy i bardziej wiarygodny.

Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma?

Stworzenie wizytówki Google Moja Firma nie jest trudne i nie zabiera wiele czasu. Aby jednak móc ją w ogóle stworzyć, potrzebne jest konto Google zarejestrowane na e-mail, który posłuży do logowania do wizytówki. Po zalogowaniu w panelu Google Moja Firma należy uzupełnić nazwę firmy i kategorię jej działalności. Kiedy te dane zostaną uzupełnione, Google pozwoli przejść do kolejnego etapu, w którym poprosi o uzupełnienie danych kontaktowych, lokalizacji firmy, adresu sklepu lub strony internetowej.

Ostatni etap to weryfikacja wizytówki Google moja firma, którą można wykonać na kilka sposobów – poprzez sms, połączenie, e-mail, film lub poprzez kartkę pocztową wysłaną na adres siedziby firmy, którą otrzymuje się po około 15 dniach od wysłania prośby. W każdym z tych przypadków otrzymuje się wiadomość z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać w panelu Google Moja Firma – wówczas weryfikacja przejdzie pomyślnie i użytkownicy Internetu będą mogli ją zobaczyć zarówno poprzez komputer, jak i poprzez urządzenia mobilne.

Co powinna zawierać wizytówka Google?

Przede wszystkim najważniejsze jest to, aby w wizytówce znajdowały się aktualne informacje oraz te, które są najistotniejsze dla potencjalnych klientów. W Wizytówce Google muszą znaleźć się podstawowe informacje, takie jak:

  • nazwa firmy;
  • dokładny opis działalności – czym się zajmuje, od kiedy działa, jaki zakres usług oferuje;
  • adres siedziby firmy w mapach Google;
  • godziny otwarcia;
  • zdjęcie siedziby;
  • link do sklepu internetowego lub strony www.

Jakie korzyści daje Google Moja Firma?

Warto zaznaczyć, że stworzenie wizytówki jest całkowicie bezpłatne, dlatego nie należy obawiać się żadnych dodatkowych kosztów. Wizytówka Google, która jest na bieżąco aktualizowana i prezentuje się w profesjonalny sposób przyciąga nowych klientów. Nie trudno się domyślić, że jest to forma reklamy, dlatego musi być dopracowana – w końcu jest to internetowa wizytówka Twojej firmy.

Wizytówka Google przyczynia się także do lepszego pozycjonowania firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dodatkowo zwiększa się ruch na stronę internetową oraz w sklepie online i firma osiąga lepsze zyski. Odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO wizytówka wpływa na świadomość marki wśród lokalnych odbiorców, którzy dowiadują się o istnieniu firmy i zdobywają na jej temat informacje, między innymi poprzez mapy Google i oznaczoną lokalizację czy dzięki opiniom pozostawionym przez klientów. W obecnych czasach opinie klientów w internecie są ważnym wyznacznikiem, którym kierujemy się podczas wyboru produktów lub usług danej firmy. Oczywiście każdy chce, aby te negatywne opinie pojawiały się jak najrzadziej, a najlepiej wcale, dlatego trzeba pamiętać o tym, aby regularnie śledzić i odpowiadać na każdą opinię. Dzięki temu potencjalny klient widzi, że firma jest aktywna i nawiązuje interakcje z klientem.

Agencja marketingowa wesprze w założeniu Google Moja Firma

Potrzebujesz pomocy z profilem firmy w Google i chcesz, aby założyć profil firmy w google? Agencja marketingowa pomoże założyć wizytówkę firmy i odpowiednie opisanie i zaprezentowanie profilu firmy. Warto nie zwlekać i założyć wizytówkę Google. Agencja marketingowa pomoże z tym uporać. Stworzy profil Google, dzięki któremu firma stanie się widoczna dla nowych klientów oraz odnotuje zwiększony ruch na stronie www.Nie zwlekaj i napisz do nas. Pomożemy Ci utworzyć profil firmy w Google Moja Firma.

Zobacz, co jeszcze u nas słychać

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych