Stworzyliśmy i zrealizowaliśmy koncepcję wizerunku polskiego producenta okien. Naszym celem było zwiększenie świadomości marki Budvar. Promowanie marki jako eksperta w zakresie stolarki okiennej na rynkach: polskim, niemieckim, francuskim i angielskim.
Dodatkowo wspieraliśmy firmę w zakresie doradztwa w kontekście relacji na polu działalności lokalnej i employer branding.
Polska jest potentatem na rynku stolarki okiennej. Konkurencja jest bardzo duża i prężnie działająca. Większość firm z tego segmentu to polscy producenci, którzy są zarazem dużymi graczami i czerpią większość dochodów z eksportu produktów na rynek europejski. Co więcej są także bardzo rozpoznawalni na rynku polskim ze względu na wielokanałową komunikację, wspartą dużymi budżetami. Firma nie utrzymywała systematycznie relacji z mediami. Nie prowadziła działań wizerunkowych. Klient, który jest zainteresowany oknami, to inwestor budujący nowy dom lub osoba, która wymienia okna, ponieważ te, które posiada przestały spełniać swoje funkcje. Planując zwiększenie zainteresowania marką, pamiętaliśmy zarówno o komunikacji B2B, jak i B2C.
Skupiliśmy się na komunikacji mocnych stron i szansach marki, które pozwoliły nam stworzyć spójną koncepcję, poszerzyć kontekst wizerunkowy marki oraz zaistnieć w mediach, podkreślając dzielenie się fachową wiedzą i doradztwem. Wśród szans, które sprzyjały aktywności, widzieliśmy m.in. trend rozwoju rynku mieszkaniowego, w tym budownictwa jednorodzinnego w Polsce, przeprowadzanie remontów, wzrost świadomości Polaków w zakresie energooszczędności, modę na ekodomy oraz przekonanie konsumentów, że marki muszą być odpowiedzialne społecznie.
Zmierzaliśmy do jasno wytyczonych celów. Chcieliśmy wprowadzić mocne wyróżniki marki na tle konkurencji oraz hasło wiodące. Zwiększaliśmy rozpoznawalność i świadomości marki na rynku ogólnopolskim i międzynarodowym. Wprowadziliśmy komunikację podkreślającą korzyść marki dla klienta. Marka stała się obecna w wielu kanałach komunikacji. Komunikacja na temat firmy i marki była narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.
Budvar to okna komfortowo dopasowane do Twoich potrzeb, ale także okna otwarte na światło – czynnik, który tworzy niepowtarzalną atmosferę wnętrz.
Zaprojektowaliśmy doświadczenie klienta w kontakcie z marką Budvar, przedstawiając zalety oferty marki i jej wyróżniki. Strategia komunikacji uwzględniała różne kanały i grupy docelowe z zakresu B2C i B2B, a także wykorzystywała możliwości RTM, przekonując klientów, że marka na bieżąco śledzi trendy i jest ekspertem w obszarze stolarki okiennej.
PR w internecie
Social media
Relacje z mediami
Kreatywne działania marketingowe
Copywriting wspierający SEO i content marketing
Wygenerowanie ponad 80 publikacji w prasie.
Wypracowanie niemal 250 publikacji i wzmianek o firmie w internecie.
Zasięg: 3 351 903 – liczba osób, które zetknęły się z przekazem.
Aktywne biuro prasowe dla dziennikarzy i opracowanie press-kit w różnych wersjach językowych.
Aktywne kanały social media.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb i pokażemy, jak skutecznie marketing i zaplanowana komunikacja wpływa na postrzeganie marki, jej wizerunek oraz sprzedaż w biznesie. Zapytaj, co dokładnie możemy dla Ciebie zrobić.
Brandpeak Sp. z o.o.
Brandpeak to agencja social media, marketingu w internecie i public relations. Stawiamy na unikalne połączenie doświadczenia i wiedzy. Nasi specjaliści precyzyjnie planują i z sukcesem wdrażają kampanie i projekty marketingu internetowego, digital PR i w mediach społecznościowych.
Wykorzystujemy różnego rodzaju narzędzia marketingu online, takie jak content marketing (marketing treści), influencer marketing, performance marketing, PPC, e-mail marketing. Ofertę uzupełniają usługi agencji social media oraz reklama. Prowadzimy media społecznościowe, a reklama na Facebooku czy platformach takich jak Instagram i LinkedIn to nasz konik. Potwierdzą to nasi klienci!
Poprzez nasze działania chcemy budować świadomość marek, wspierać tworzenie silnych brandów, kreować i podtrzymywać pozytywny wizerunek i utrzymywać pozytywną reputację. Robimy to poprzez PR - prowadzenie kampanii public relations, analiz, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie biur prasowych naszych klientów.
Nie można nas zaszufladkować i powiedzieć tylko: agencja public relations, agencja social media, agencja reklamowa czy agencja kreatywna czy agencja marketingowa. Nie chcemy wierzyć, że jesteśmy jak inne agencje! Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy kompleksową agencją marketingową, która dobiera narzędzia marketingowe w zależności od rodzaju celów, które mamy zrealizować: poprawa wizerunku, budowanie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży, dotarcie do nowych klientów i grup docelowych i wiele, wiele innych. Wiemy, jak są one ważne i jak mogą wspierać wzrost Twojego biznesu. Tak kompleksowe działanie zapewnia najlepsza agencja marketingowa działająca dla klientów w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Agencja social media. Agencja PR. Agencja marketingowa. Brandpeak.pl Agencja PR warszawa, łódź, agencja social media warszawa, łódź, agencja marketingowa warszawa, łódź.