en_GBpl_PL

Brandpeak Partnerem Głównym Łódź Jungle Web 2024

Łódź Jungle Web 2024

16 kwietnia startuje XIII edycja Łódź Jungle Web, czyli największej w Polsce studenckiej konferencji poświęconej marketingowi. Ideą wydarzenia organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTeam UŁ jest szerzenie kreatywnego spojrzenia na marketing i zwrócenie uwagi na najważniejsze trendy, jakie w nim panują w 2024 r. Konferencja jest tworzona przez praktyków, dla przyszłych praktyków branży. Dlatego na Łódź Jungle Web nie mogło zabraknąć Brandpeak!

Popieramy każdą inicjatywę, która zakłada, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w obszarze marketingu, budowania wizerunku marek w social media i digitalowym świecie. Szczególnie jeśli jest ona kierowana do osób, które chcą związać swoją przyszłość z branżą. Dlatego zostaliśmy Partnerem Głównym Łódź Jungle Web 2024 – komentuje Katarzyna Frankowska, CEO Brandpeak.

XIII edycja Łódź Jungle Web odbywa się w dniach 16-17 kwietnia, a ekipę Brandpeak będzie można spotkać zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia wydarzenia.

XIII edycja Łódź Jungle Web odbywa się w dniach 16-17 kwietnia, a ekipę Brandpeak będzie można spotkać zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia wydarzenia.

PR i Marketing, czyli związek idealny

Czy budując dziś strategię obecności brandu w sieci, w dodatku taką, która ma sprzedawać, należy sięgać tylko po marketingowe narzędzia? Działania PR są passé? A może masowe blokowanie reklam przez internautów pokazuje jasno, że tylko tzw. organic i Public Relations mają przyszłość?

Specjaliści, którzy na co dzień działają z markami i tworzą efektywne kampanie, znają odpowiedź na te pytania. Jedno bez drugiego nie istnieje!

Pierwszego dnia Łódź Jungle Web będą o tym przekonywać Katarzyna Frankowska, CEO Brandpeak oraz Mariusz Jaroń, Senior PR & Content Specialist w Brandpeak. Podczas wystąpienia pt. PR + Marketing = B(ardzo) W(ielka) M(ilość)!, czyli o potrzebnym wzajemnym wpływie działań marketingowych i media relations w tworzonych strategiach. W praktyce granica między PR i Marketingiem jest płynna, więc trzeba być na bieżąco z obiema „dziedzinami”. W jaki sposób? Opowiemy!

Od pomysłu na post do reklamy, czyli wycieczka po contentowej dżungli

Z kolei drugiego dni konferencji, dzięki warsztatom poprowadzonym przez Patrycję Groszkowską (Digital ContentSpecialist w Bandpeak) i Radosława Głydę (Digital Marketing Specialist w Brandpeak), uczestnicy Łódź Jungle Web będą mieli okazję przekonać się, jak w rzeczywistości wygląda praca social media menedżera czy specjalisty od spraw digital marketingu.

Patrycja i Radek zabiorą wszystkich w podróż po contentowej dżungli. Podczas podróży będzie można z bliska przyjrzeć się każdemu etapowi powstawania contentu (postu) publikowanego w mediach społecznościowych.

Od wymyślenia copy, które jest strzałem w „dziesiątkę”. Tekst musi przykuwać uwagę i posiadać przekaz ważny dla danej marki, poprzez dopasowanie kreacji graficznej spójnej z jej wizerunkiem. Wszystko musi dać efekt „wow”, do emisji reklamy, która sprzeda. Podczas warsztatów prowadzonych przez ekipę Brandpeak nie zabraknie omówienia case studies i konkretnych narzędzi, które ułatwiają działanie w social media. Na czele z AI.

Łódź Jungle Web nie można przegapić! To okazja, by spotkać specjalistów ze świata marketingu, którzy wiedzą, co w trawie piszczy i podzielą się swoim know-how.

Prelegenci Jungle Web 2024

  • Michał Sadowski (CEO Brand24),
  • Akop Szostak (Szostaky, TikTok),
  • Aleksandra Pawlik (Content Creator, Studio edify)
  • Dominika Bucholc (CampusAI Poland).

Konferencja Łódź Jungle Web odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Zobacz, co jeszcze u nas słychać

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych