Facebook ads to podstawa! Dlaczego? Facebook jest obecnie jednym z największych i najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, z ponad 2,8 miliardami aktywnych użytkowników miesięcznie (dane luty 2023). W związku z tym, posiadanie profesjonalnego fanpage’a na Facebooku staje się niezbędne dla każdej firmy, która chce dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów i zbudować pozytywny wizerunek swojej marki. Jednak prowadzenie profilu firmowego to obecnie za mało, aby odnieść biznesowy sukces w mediach społecznościowych. Na szczęście na pomoc przychodzi reklama w social mediach, w tym reklama Facebook ads…
Zacznijmy jednak od początku i odpowiedzenia na pytanie, dlaczego obecnie warto, aby każda firma włączała social media i kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – facebook ads, meta ads, linkedin ads, tiktok ads, pinterest ads – do swojej strategii marketingowej? Według danych opublikowanych w raporcie Digital 2022 Polska, w 2022 roku z mediów społecznościowych korzystało prawie 28 milionów Polaków! To stanowi ponad 70% populacji naszego kraju. A średni czas spędzony na użytkownika w mediach społecznościowych, to 1,5 godziny, czyli tyle ile średnio trwa film fabularny… Dużo, prawda? Stacje telewizyjne już dawno zaczęły przerywać filmy reklamami… To samo dzieje się w social mediach z tą różnicą, że próg cenowy wejścia z reklamą „w czas antenowy” użytkowników mediów społecznościowych jest dużo niższy. Oczywiście im większa skala działań firmy i bardziej wyśrubowane cele do zrealizowania, tym budżet reklamowy musi być większy, ale o tym w dalszej części tekstu.
I choć rodzajów mediów społecznościowych jest mnóstwo, to nadal król jest jeden, czyli Facebook, a w parze z królową, czyli Instagramem, tworzą narzędzie marketingowe, które mądrze wykorzystane może zbudować przewagę konkurencyjną i wnieść na wyżyny.
Jak już wspominaliśmy, reklama na Facebooku – Facebook ads to must have, z którego skorzystać mogą najróżniejsze firmy – od małych, po wielkie. Wszystko dlatego, że wysokość budżetu reklamowego można dostosować do możliwości finansowych firmy. W przeciwieństwie do wspomnianej reklamy telewizyjnej, aby zaistnieć reklamowo na Facebooku i Instagramie nie musimy od razu wykładać budżetu liczonego w dziesiątkach tysięcy lub nawet setkach tysięcy złotych… Reklamy na Facebooku są elastyczne pod względem budżetu. Można łatwo kontrolować budżet reklamy i dostosować go do potrzeb i możliwości finansowych. Co więcej, reklamodawcy mają narzędzia do monitorowania efektów kampanii reklamowych i optymalizacji pod kątem uzyskiwania najlepszych wyników.
Powodem, dla którego warto korzystać z reklam na Facebooku, jest możliwość dokładnego określenia grupy docelowej. Dzięki możliwości określenia takich danych grupy docelowej jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zainteresowania i wiele innych, można dokładnie wybrać, do kogo będzie skierowana reklama i jakie grupy odbiorców będą miały największe prawdopodobieństwo zainteresowania się ofertą.
Kolejną przesłanką do korzystania z reklamy na Facebooku jest możliwość dotarcia do dużej liczby osób. Facebook jest największym serwisem społecznościowym na świecie, a reklamy na Facebooku są wyświetlane w newsfeedzie użytkowników, co zwiększa ich widoczność i skuteczność. Poza tym, reklamy na Facebooku są elastyczne i dostosowywane do potrzeb reklamodawcy. Można wybrać między reklamą banerową, reklamą wideo, reklamą produktową i wiele innych rodzajów reklam, aby najlepiej odpowiadać na potrzeby swojej firmy i jej grupy docelowej.
Facebook również umożliwia reklamodawcom tworzenie reklam za pomocą różnych formatów, takich jak reklamy filmy wideo, banery, karuzelowe, reklamy produktowe i wiele innych. Każdy format może być dostosowany do potrzeb reklamodawcy, a także jego grupy docelowej i celów marketingowych.
Cennik reklam na Facebooku zależy od kilku czynników, takich jak rodzaj reklamy, konkurencja w danej branży, grupa docelowa, czas trwania kampanii i budżet. Koszt reklamy na Facebooku jest ustalany na podstawie modelu aukcyjnego, w którym reklamodawcy konkurują ze sobą o wyświetlenie reklamy użytkownikowi. Facebook umożliwia również wybór modelu płatności, takiego jak płatność za kliknięcie (CPC), płatność za wyświetlenie (CPM) lub płatność za wywołanie (CPA). Reklamodawcy mogą również ustawić maksymalne stawki za kliknięcie, aby zapewnić sobie kontrolę nad swoimi wydatkami reklamowymi.
Warto pamiętać, że koszty reklam na Facebooku są często niższe niż inne formy reklamy. Dzięki szerokim możliwościom targetowania i analizie danych, Facebook oferuje wyjątkową skuteczność w porównaniu z innymi kanałami reklamowymi.
I jeśli czytając ten tekst, odpalasz już Facebooka, wciskasz „zaloguj” do swojego konta i zaczynasz klikać „promuj post”, to usłysz, jak krzyczymy do Ciebie: stop! Nie tędy droga! Owszem promowanie postów przez opcję „promuj post”, to rozwiązanie ok, ale tylko dla małych biznesów i to też tylko przejściowo… Dlaczego? Do prowadzenia kampanii reklamowych służy Manager Reklam na Facebooku oraz system Manager Firmy do zarzadzania wszystkimi aktywnościami marki lub firmy w mediach społecznościowych. Jakie są zatem różnice między tymi dwoma systemami?
Manager Firmy na Facebooku to narzędzie, które umożliwia zarządzanie fanpage’em firmy na Facebooku oraz Instagramie. Pozwala ono na łatwe tworzenie i publikowanie postów, monitorowanie i odpowiadanie na komentarze, a także zarządzanie reklamami na Facebooku i Instagramie. System ten pozwala firmie na efektywne zarządzanie swoją obecnością na największej na świecie platformie społecznościowej i monitorowanie wszystkich aktywności związanych z marką.
Manager Reklam na Facebooku to natomiast narzędzie umożliwiające tworzenie i zarządzanie reklamami na Facebooku i Instagramie. To dzięki niemu właśnie firma może dokładnie określić, do jakiej grupy odbiorców powinny być kierowane reklamy, a także jakie są najlepsze dni i godziny na ich emisję. Manager Reklam na Facebooku umożliwia również monitorowanie skuteczności reklam i dostosowywanie ich do bieżących potrzeb. To właśnie menedżer reklam pokazuje wszystkie dane dotyczące prowadzonych działań.
W ramach naszej oferty reklam w mediach społecznościowych, realizujemy szereg działań, aby zapewnić naszym klientom jak najlepsze rezultaty i jak największą widoczność. Oto kilka z naszych głównych działań:
Dostosowujemy nasze kampanie do specyficznych potrzeb naszych klientów i celów biznesowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Korzystamy z najnowszych narzędzi i metod, aby monitorować i analizować dane z kampanii, a następnie wprowadzać optymalizacje, aby zwiększyć skuteczność i efektywność naszych działań.
Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości treści, które pomagają budować ich markę i przyciągać uwagę potencjalnych klientów.
Regularnie przedstawiamy naszym klientom raporty z działań, aby pokazywać im cały proces, postęp i skuteczność naszych działań.
Nasza oferta reklam w mediach społecznościowych jest elastyczna i dostosowywana do indywidualnych potrzeb naszych klientów, aby zapewnić im jak najlepsze wyniki i największą widoczność. Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z naszych usług, zachęcamy do skontaktowania się z nami. Zamów kampanię na Facebooku u nas. Dokładnie wiemy, jak ją ustawić i czym są tajemnicze określenia: audience network, zestaw reklam, pixel facebooka, kliki, cpc, cpm, leady, etc. Zgłoś się do nas jeśli szukasz: reklama na facebooku łódź, reklama na facebooku warszawa, etc.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb i pokażemy, jak skutecznie marketing i zaplanowana komunikacja wpływa na postrzeganie marki, jej wizerunek oraz sprzedaż w biznesie. Zapytaj, co dokładnie możemy dla Ciebie zrobić.
Brandpeak Sp. z o.o.
Brandpeak to agencja social media, marketingu w internecie i public relations. Stawiamy na unikalne połączenie doświadczenia i wiedzy. Nasi specjaliści precyzyjnie planują i z sukcesem wdrażają kampanie i projekty marketingu internetowego, digital PR i w mediach społecznościowych.
Wykorzystujemy różnego rodzaju narzędzia marketingu online, takie jak content marketing (marketing treści), influencer marketing, performance marketing, PPC, e-mail marketing. Ofertę uzupełniają usługi agencji social media oraz reklama. Prowadzimy media społecznościowe, a reklama na Facebooku czy platformach takich jak Instagram i LinkedIn to nasz konik. Potwierdzą to nasi klienci!
Poprzez nasze działania chcemy budować świadomość marek, wspierać tworzenie silnych brandów, kreować i podtrzymywać pozytywny wizerunek i utrzymywać pozytywną reputację. Robimy to poprzez PR - prowadzenie kampanii public relations, analiz, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie biur prasowych naszych klientów.
Nie można nas zaszufladkować i powiedzieć tylko: agencja public relations, agencja social media, agencja reklamowa czy agencja kreatywna czy agencja marketingowa. Nie chcemy wierzyć, że jesteśmy jak inne agencje! Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy kompleksową agencją marketingową, która dobiera narzędzia marketingowe w zależności od rodzaju celów, które mamy zrealizować: poprawa wizerunku, budowanie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży, dotarcie do nowych klientów i grup docelowych i wiele, wiele innych. Wiemy, jak są one ważne i jak mogą wspierać wzrost Twojego biznesu. Tak kompleksowe działanie zapewnia najlepsza agencja marketingowa działająca dla klientów w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Agencja social media. Agencja PR. Agencja marketingowa. Brandpeak.pl Agencja PR warszawa, łódź, agencja social media warszawa, łódź, agencja marketingowa warszawa, łódź.