en_GBpl_PL

Wizytówka Google Moja Firma – dlaczego warto?

agencja marketingowa brandpeak

Wizytówka Google: Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważnym elementem jest profil firmy w Google. Dzięki wizytówce firma staje się bardziej widoczna i atrakcyjna w oczach potencjalnych klientów w okolicy, którzy w prosty sposób mogą znaleźć podstawowe informacje na temat firmy. Jakie zatem korzyści daje posiadanie wizytówki Google Moja Firma (profil firmy w Google)?

Czym jest Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma to profil firmy w wyszukiwarce Google oraz w Google Maps, dzięki któremu potencjalny klient znajdzie potrzebne informacje na temat działalności firmy oraz dane do kontaktu, takie jak dokładny adres siedziby, numer telefonu, adres e-mail, godziny otwarcia, informacje o tym, jakie świadczysz usługi a także opinie klientów. Zatem wizytówka Google pozwala w szybki sposób pokazać się potencjalnym klientom. W profilu firmy znajdują się słowa kluczowe. To m.in. dzięki nim ma miejsce pozycjonowanie wizytówki Google w wynikach wyszukiwania i zwiększa się szansa na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Dodatkowo znajduje się w niej opis firmy, a także możliwość pokazania produktów i oferty, dzięki czemu profil firmowy jest pełniejszy i bardziej wiarygodny.

Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma?

Stworzenie wizytówki Google Moja Firma nie jest trudne i nie zabiera wiele czasu. Aby jednak móc ją w ogóle stworzyć, potrzebne jest konto Google zarejestrowane na e-mail, który posłuży do logowania do wizytówki. Po zalogowaniu w panelu Google Moja Firma należy uzupełnić nazwę firmy i kategorię jej działalności. Kiedy te dane zostaną uzupełnione, Google pozwoli przejść do kolejnego etapu, w którym poprosi o uzupełnienie danych kontaktowych, lokalizacji firmy, adresu sklepu lub strony internetowej.

Ostatni etap to weryfikacja wizytówki Google moja firma. Można ją wykonać na kilka sposobów. Poprzez sms, połączenie, e-mail, film lub poprzez kartkę pocztową wysłaną na adres siedziby firmy, którą otrzymuje się po około 15 dniach od wysłania prośby. W każdym z tych przypadków otrzymuje się wiadomość z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać w panelu Google Moja Firma. Wówczas weryfikacja przejdzie pomyślnie i użytkownicy Internetu będą mogli ją zobaczyć zarówno poprzez komputer, jak i poprzez urządzenia mobilne.

Co powinna zawierać wizytówka Google?

Przede wszystkim najważniejsze jest to, aby w wizytówce znajdowały się aktualne informacje oraz te, które są najistotniejsze dla potencjalnych klientów. W Wizytówce Google muszą znaleźć się podstawowe informacje, takie jak:

  • nazwa firmy;
  • dokładny opis działalności – czym się zajmuje, od kiedy działa, jaki zakres usług oferuje;
  • adres siedziby firmy w mapach Google;
  • godziny otwarcia;
  • zdjęcie siedziby;
  • link do sklepu internetowego lub strony www.

Wizytówka Google: Jakie korzyści daje Google Moja Firma?

Warto zaznaczyć, że stworzenie wizytówki jest całkowicie bezpłatne, dlatego nie należy obawiać się żadnych dodatkowych kosztów. Wizytówka Google, która jest na bieżąco aktualizowana i prezentuje się w profesjonalny sposób przyciąga nowych klientów. Nie trudno się domyślić, że jest to forma reklamy, dlatego musi być dopracowana – w końcu jest to internetowa wizytówka Twojej firmy.

Wizytówka Google przyczynia się także do lepszego pozycjonowania firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dodatkowo zwiększa się ruch na stronę internetową oraz w sklepie online i firma osiąga lepsze zyski. Odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO wizytówka wpływa na świadomość marki wśród lokalnych odbiorców. Dowiadują się oni o istnieniu firmy i zdobywają na jej temat informacje, między innymi poprzez mapy Google i oznaczoną lokalizację czy dzięki opiniom pozostawionym przez klientów. W obecnych czasach opinie klientów w internecie są ważnym wyznacznikiem, którym kierujemy się podczas wyboru produktów lub usług danej firmy. Oczywiście każdy chce, aby te negatywne opinie pojawiały się jak najrzadziej, a najlepiej wcale. Stąd trzeba pamiętać o tym, aby regularnie śledzić i odpowiadać na każdą opinię. Dzięki temu potencjalny klient widzi, że firma jest aktywna i nawiązuje interakcje z klientem.

Wizytówka Google: Agencja marketingowa wesprze w założeniu Google Moja Firma

Potrzebujesz pomocy z profilem firmy w Google i chcesz, aby założyć profil firmy w google? Agencja marketingowa pomoże założyć wizytówkę firmy i odpowiednie opisanie i zaprezentowanie profilu firmy. Warto nie zwlekać i założyć wizytówkę Google. Agencja marketingowa pomoże z tym uporać. Stworzy profil Google, dzięki któremu firma stanie się widoczna dla nowych klientów oraz odnotuje zwiększony ruch na stronie www.Nie zwlekaj i napisz do nas. Pomożemy Ci utworzyć profil firmy w Google Moja Firma.

Zobacz, co jeszcze u nas słychać

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych