en_GBpl_PL

Po prostu musisz go mieć: firmowy fanpage na Facebooku

Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, bez względu na branżę. Kreatywny content i dobrze zaplanowana strategia reklamowa przekładają się na wzrost biznesu, niezależnie czy jest to kawiarnia, salon beauty, salon samochodowy, czy producent mebli lub produktów spożywczych.  

Jak prowadzić social media firmy

Prowadzenie firmowego Facebooka, to konieczność. Dlaczego? Media społecznościowe zawładnęły światem biznesu i dziś już trudno sobie wyobrazić marketing bez nich, a szczególnie bez prowadzenia Facebooka firmowego. Często mówi się, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. Jest w tym dużo prawdy. Internet jest obecnie najpopularniejszym na świecie źródłem newsów i to właśnie tutaj ludzie wyszukują interesujące ich treści, w tym informacje o firmie i jej produktach. Nasuwa się jednak pytanie, co zrobić aby firma na Facebooku była widoczna i przyciągała klientów. Przede wszystkim przed przystąpieniem do prowadzenie firmowego Facebooka należy określić plan działania i cel oraz postawić na unikatowy styl, który wyróżni firmę na tle konkurencji, a także na wartościowy i interesujący content. Do tego ważna jest strategia reklamowa, która realizuje biznesowe cele firmy. Kiedy te warunki są spełnione, dużo łatwiej jest przyciągnąć klientów i budować z nimi długotrwale relacje, które przełożą się na sprzedaż.

Jak skutecznie reklamować się na Facebooku

Promowanie firmy na Facebooku może odbywać się na dwa sposoby – poprzez prowadzenie fanpage oraz poprzez tworzenie kampanii reklamowych. Podczas regularnego prowadzenia firmowego Facebooka, w tym publikowania treści, filmów na żywo, tworzenia grup czy wydarzeń zdobywa się bezpłatne zasięgi. Aby trafić do jak największej liczby osób należy postawić na reklamę na Facebooku. Jednak aby osiągać jak najlepsze efekty powinno się podejmować oba te działania równocześnie. Dlaczego? Nic nie da dobrze ustawiona reklama na Facebooku, jeśli na profilu firmy nie będzie żadnych działań. Dlatego ważne jest, aby budować relacje z klientem poprzez interesujący content oraz publikować reklamy z uwzględnieniem kilku istotnych elementów.

Co więc trzeba wziąć pod uwagę ustawiając płatną kampanię? Przede wszystkim jej cel i metody optymalizacji, grupę docelową oraz jakość reklamowanego materiału. Kiedy te warunki zostaną spełnione i dopasowane do oczekiwań, to istnieje duża szansa na osiągnięcie postawionego przez firmę celu. Facebook w biznesie jest bardzo ważnym elementem marketingu. Dlatego plan działania jest tutaj konieczny, ponieważ bez niego trudno osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe.

Ile kosztuje prowadzenie konta firmowego na Facebooku

Cena reklamy na Facebooku nie jest stała i z góry określona. Wpływa na nią kilka czynników, takich jak zasięg terytorialny, rodzaj oraz czas trwania kampanii, a także wielkość grupy docelowej. Prawdą więc jest, że cena reklamy zależy od wielkości budżetu, jaki firma chce na nią przeznaczyć. Może to być 1000, a nawet 10 tys. zł – za każdą z tych kwot można wypuścić reklamę. Jednak za wyższą kwotą kryją się także lepsze wyniki. Dlatego jeśli firmie zależy na wypracowaniu dobrych zasięgów i dużym przyroście fanów, to powinna przeznaczyć na reklamę większy budżet. Warto wspomnieć jednak, że obsługa menadżera reklam wcale nie jest prosta. Nie warto ryzykować, szczególnie kiedy w grę wchodzą duże kwoty. Lepiej powierzyć to zadanie doświadczonym specjalistom z agencji obsługującej social media. Dobrze jest zapoznać się z ofertą prowadzenia Facebooka i wybrać najlepszą agencją social media do współpracy.

Zobacz, co jeszcze u nas słychać

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych