en_GBpl_PL

Agencja social media – od prowadzenia fanpage po efektywne kampanie sprzedażowe

Digital marketing, to obecnie ten obszar marketingu, o którym śmiało można powiedzieć, że jeśli firma go nie prowadzi, to nie istnieje… I choć marketing w internecie to cała gama narzędzi, które pomagają wypromować markę, to nadal najskuteczniejszą z nich jest marketing w mediach społecznościowych. A jak marketing w social mediach, to najlepiej zrealizuje to agencja social media.

Początki internetu sięgają lat siedemdziesiątych dwudziestego wieku. Teraz po prawie 50 latach od tego momentu, można stwierdzić, że rozwój internetu, to jedna z najlepszych rzeczy, jakie przydarzyły się marketingowi, bo powstał marketing online.

Marketing online to szybkie dotarcie do klientów

Dzięki marketingowi w internecie łatwiej jest dotrzeć do grup docelowych – potencjalnych klientów – i zainteresować ich produktem lub usługą. Ten proces szczególnie ułatwiły media społecznościowe. Dają ogromne możliwości docierania do konsumentów, poprzez kreatywne treści, piękne kreacje graficzne, storytelling na fanpage, aż po kampanie reklamowe i sprzedażowe.

Media społecznościowe – sposób na dotarcie do grupy docelowej

I choć prowadzenie marketingu w mediach społecznościowych, w tym obsługa profili firmowych na Facebooku, Instagramie, LinkedInie czy TikToku wydaje się bardzo prosta, to tylko pozory. Ilość mediów społecznościowych, ich różnorodność pod względem użytkowników, treści, systemów reklamowych, sprawia, że sukces odnoszą te marki, które działają według precyzyjnie określonej strategii social media, wynikającej ze strategii marketingowej firmy oraz z osobnymi siłami do pracy, np. w postaci agencji social media. Strategia obejmująca prowadzenie social media, skupia się na sposobach dotarcia do klientów, a także pokazuje jak zapewnić wzrost marce i zwiększenie sprzedaży.

W agencji social media pracują zespołowo

Nie wszystkie działania marketingowe w social media są efektowne i efektywne. Potrzeba doświadczonego zespołu specjalistów od marketingu w internecie, aby realizować cele biznesowe poprzez social media marketing. W agencji social media pracują osoby specjalizujące się w różnych obszarach obsługi social mediów – kto inny pisze strategię social media dostosowaną do celów biznesowych, inne osoby odpowiadają za przygotowanie contentu i materiałów graficznych.

Zupełnie osobne zespoły przygotowują kampanie reklamowe w różnych kanałach społecznościowych – Facebook Ads, LinkedIn Ads czy TikTok Ads. na tej podstawie widać, jakie zadania można powierzyć firmie, takiej jak agencja social media warszawa. Ilość osób zaangażowanych w prowadzenie social media, pokazuje, że jest to proces złożony.

Czym zajmuje się agencja social media

W przypadku agenci social media, spectrum działań jest bardzo szeroki. Najlepsze agencje social media dokładnie śledzą trendy w mediach społecznościowych, przez co wiedzą jakie aktywności prowadzić, aby odnieść skutek. Dlatego jeśli pojawiają się nowości, takie jak np. wprowadzenie reelsów przez Instagram, agencje od razu reagują i poszerzają działania na fanpage firmy, właśnie o nowe narzędzia.

Prowadzenie profili

To podstawowe zadanie, z jakim możesz się zgłosić do agencji social. Opracowywanie komunikacji online do fanów marki jest wymagające. Komunikacja w mediach społecznościowych przełoży się na wizerunek marki i zaangażowanie wtedy, kiedy będzie tworzona regularnie, z nastawieniem na jakość i kreatywną treść.

Jakość a nie ilość postów

Warto pamiętać, że nie ilość postów jest najważniejsza, a ich unikatowość, pomysłowość, dopasowanie do grupy docelowej, a przede wszystkim dostosowanie do całości komunikacji marketingowej firmy. Ten ostatni warunek jest istotny. Z punktu widzenia strategicznego podejścia do rozwoju biznesu i brandingu, firmowe social media muszą być przedłużeniem całościowej komunikacji marki we wszystkich kanałach, gdyż dzięki spójnym przekazom marka ma szansę wbić się do serc nowych klientów.

Efektowna grafika, przyciągające reelsy, angażujące relacje

Treść na profilach firmowych jest bardzo istotna, ale to co przyciąga fanów, a tym samym klientów na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn, to materiał graficzny. A ten może mieć najróżniejszą postać – od dobrego zdjęcia, przez ciekawą animację, poprzez materiały video, aż po relacje i reelsy. Dobrze prowadzony fanpage musi zawierać każdy z tych materiałów, gdyż wtedy komunikacja marki jest różnorodna i na dłużej utrzymuje uwagę obecnych, jak i nowych klientów.

Kampanie reklamowe w social mediach

Performance i adsy to obecnie klucz do sukcesu w marketingu online i w mediach społecznościowych… Kreatywny content pozwala przebić się do konsumentów organicznie. Warto pamiętać, że tutaj w walce o miejsce w emisji na portalach społecznościowych mają tylko te najbardziej kreatywne i wartościowe posty.

Natomiast reklama online pozwala szybciej i teoretycznie „łatwiej” dotrzeć do klientów. Teoretycznie „łatwiej”, gdyż tak naprawdę to skomplikowany proces, na który składa się odpowiednie ustawienie reklam, dopasowany materiał graficzny, porywające copy oraz optymalizacja wydatków. Bez kampanii reklamowych trudno jest obecnie dotrzeć do klientów i odnieść sukces w sprzedaży.

Masz 5 powodów, aby powiedzieć agencji social media „TAK”

Zastanawiasz się, czy agencja od prowadzenia Facebooka, Instagrama to dobry wybór? Masz przynajmniej pięć powodów, aby powierzyć firmowe social media firmie zewnętrznej.

Agencja social media zaoszczędzi czas

Popularne stwierdzenie „czas to pieniądz” nabiera szczególnego znaczenia w przypadku obecności biznesu w mediach społecznościowych. Z jednej strony agencja social media pozwoli zaoszczędzić czas poświęcony na żmudne, a przez to regularne prowadzenie profilu firmowego, w tym pisanie treści, robienie grafik, odpowiadanie na komentarze. Dodatkowo, przez szybką realizację działań, przybliży biznes do realizacji celów biznesowych. Agencja zajmie się najtrudniejszą i wymagającą najwięcej czasu częścią, czyli wymyśleniem, ustawieniem i optymalizowaniem kampanii reklamowych.

Agencja social media to doświadczenie i klucz do sukcesu w mediach społecznościowych

Prawda jest taka, że w każdej dziedzinie, również w social media marketingu nic nie przebije doświadczenia. Zespół agencji social media, prowadząc działania dla różnych klientów, z różnymi celami biznesowymi, „przetestowała” już wiele rozwiązań w promocji produktów i usług. I jedno jest pewne, pracownicy agencji nie mają tylko wiedzy teoretycznej, którą z łatwością możesz zdobyć na szkoleniach, ale posiadają wiedzę praktyczną. A tylko synergia wiedzy z doświadczeniem przekłada się na skuteczny marketing w internecie. Dlatego warto zatrudnić specjalistów i nie obawiać się o wyniki.

Agencja social media opracuje strategię komunikacji

Działanie bez strategii nie wróży nic dobrego, dlatego agencja social media przeanalizuje biznes i fanpage na Facebooku i innych profilach. Audyt profilu firmy (Facebook Instagram LinkedIn), a także firm konkurencyjnych będzie pierwszym etapem do opracowania całościowej komunikacji marki. W dobrze przygotowanej strategii social media, agencja przygotuje również strategię reklamowania się na fanpage i dotarcia do klientów z przekazem reklamowym. Oprze się na danych historycznych, a także doświadczeniu z innych branż. Opracuje strategię Facebook Ads, a jeśli zależy Ci na maksymalizacji wyników, to skoreluje ją z kampaniami Google Ads. Takie połączenie przełoży się na stabilny wzrost biznesu.

Agencja social media dostarczy nowe pomysły

Zatrudnienie agencji wiąże się również ze stałym dopływem pomysłów zgodnych z panującymi w Polsce i na świecie trendami w mediach społecznościowych. Pracownicy agencji zawsze będą mieli koncepcje na nowe działania niestandardowe do grupy docelowej fanów. Zaproponują rozwiązania, na które reaguje społeczność Facebooka czy Instagrama: nowy content, konkursy, akcje na profilu angażujące fanów.

Agencja social media przedstawi mierzalne wyniki

Dostarczenie raportów na temat zrealizowanych wyników, to jeden z głównych atutów pracy z agencją. Klienci nie muszą samodzielnie analizować i sprawdzać, czy prowadzone działania pomagają w budowaniu wizerunku i rozpoznawalności oraz sprzedaży. Te wszystkie dane są gromadzone w raportach agencji social media, w których obok liczb znajdą się komentarze analityczne i wskazane kierunki rozwoju działań firmowych mediów społecznościowych.

Z zewnętrzną agencją social media i własnym zespołem od mediów społecznościowych

Modeli współpracy z agencją social media może być wiele. Jednak obecnie na rynku widzimy dwa kierunki działań. Jednym z nich jest prowadzenie social media z zewnętrzną agencją, która współpracuje z wewnętrznym zespołem social media firmy. Widzimy wtedy, że klienci decydujący się na ten model chcą przyspieszyć działania promocyjne i „wycisnąć” maksymalnie dużo z promocji w mediach społecznościowych. Dzięki temu ich własny zespół ma więcej czasu na „ogarnianie” innych obszarów marketingu online oraz na konsultację z pracownikami agencji.

Tylko z zewnętrzną agencją social media

Drugim modelem współpracy jest ten, w którym firma nie posiada osób od mediów społecznościowych i powierza ten zakres zewnętrznej firmie. Wtedy agencja social media sprawuje całościową pieczę nad fanpage firmy, a klient nie musi zatrudniać samodzielnie kilku specjalistów – od treści, grafiki, reklam – bo wszystko zapewnia mu agencja w ramach swoich usług. Agencja działa w serwisach społecznościowych kompleksowo, co przekłada się na efekty i wyniki.

Planujesz działać we współpracy z agencją social media?

Jeśli właśnie rozważasz zatrudnienie agencji do obsługi mediów społecznościowych, to zapraszamy skontaktuj się z nami – Brandpeak – agencji marketingu internetowego, social media i PR. Media społecznościowe, w tym Facebook Instagram LinkedIn to nasze „koniki”. Wiemy o nich wszystko, zatem tym bardziej możesz mieć pewność, że doprowadzimy twoją markę na biznesowy szczyt. W agencji Brandpeak w social media stawiamy na jasne zasady, bezproblemową współpracę i wiedzę z zakresu social mediów i całościowego marketingu oraz wysoki poziom wszystkich oferowanych usług social media. Klienci cenią nas za rzetelność, terminowość i wiedzę.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy zrobić dla twojej firmy agencja social media Brandpeak

Zobacz, przez jakie działania w social mediach (Facebook Instagram i innych), jako dobra agencja social media, zrealizujemy cele biznesowe Twojej firmy, aby zapewnić jej wzrost w sprzedaży i pozytywnych opinii wśród fanów w mediach społecznościowych. Postaw na specjalistów z Brandpeak – agencja marketingowa social media. Działamy w całej Polsce oraz w takich miastach, jak Warszawa, Łódź. Zapewniamy rozwój kanałów społecznościowych, wzrost rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży poprzez publikowanie kreatywnych treści na temat twojej firmy, angażujący content, płatne reklamy i skuteczne kampanie. Jako profesjonalna agencja, u nas możesz liczyć na zwiększenie liczby fanów, zaangażowaną społeczność

Brandpeak – media społecznościowe agencja

We współpracy z Klientami stawiamy na budowanie relacji opartych na zaufaniu. Dzięki temu skutecznie działamy na rzecz rozwoju twojego biznesu. Zatem jeśli szukasz agencji od prowadzenia profili, skutecznego pozyskiwanie leadów i dotrze do twoich potencjalnych klientów, to napisz do naszej skutecznej agencji po ofertę. Nasza oferta social media obejmuje: prowadzenie fanpage, reklama na Facebooku, reklama na Instagramie, audyt social media / audyt konta na Facebooku, audyt Facebook Ads.

Zobacz, co jeszcze u nas słychać

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych