Prowadzenie firmowego Facebooka, to konieczność. Dlaczego? Media społecznościowe zawładnęły światem biznesu i dziś już trudno sobie wyobrazić marketing bez nich, a szczególnie bez prowadzenia Facebooka firmowego. Często mówi się, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. Jest w tym dużo prawdy. Internet jest obecnie najpopularniejszym na świecie źródłem newsów i to właśnie tutaj ludzie wyszukują interesujące ich treści, w tym informacje o firmie i jej produktach. Nasuwa się jednak pytanie, co zrobić aby firma na Facebooku była widoczna i przyciągała klientów. Przede wszystkim przed przystąpieniem do prowadzenie firmowego Facebooka należy określić plan działania i cel oraz postawić na unikatowy styl, który wyróżni firmę na tle konkurencji, a także na wartościowy i interesujący content. Do tego ważna jest strategia reklamowa, która realizuje biznesowe cele firmy. Kiedy te warunki są spełnione, dużo łatwiej jest przyciągnąć klientów i budować z nimi długotrwale relacje, które przełożą się na sprzedaż.
Promowanie firmy na Facebooku może odbywać się na dwa sposoby – poprzez prowadzenie fanpage oraz poprzez tworzenie kampanii reklamowych. Podczas regularnego prowadzenia firmowego Facebooka, w tym publikowania treści, filmów na żywo, tworzenia grup czy wydarzeń zdobywa się bezpłatne zasięgi. Aby trafić do jak największej liczby osób należy postawić na reklamę na Facebooku. Jednak aby osiągać jak najlepsze efekty powinno się podejmować oba te działania równocześnie. Dlaczego? Nic nie da dobrze ustawiona reklama na Facebooku, jeśli na profilu firmy nie będzie żadnych działań. Dlatego ważne jest, aby budować relacje z klientem poprzez interesujący content oraz publikować reklamy z uwzględnieniem kilku istotnych elementów.
Co więc trzeba wziąć pod uwagę ustawiając płatną kampanię? Przede wszystkim jej cel i metody optymalizacji, grupę docelową oraz jakość reklamowanego materiału. Kiedy te warunki zostaną spełnione i dopasowane do oczekiwań, to istnieje duża szansa na osiągnięcie postawionego przez firmę celu. Facebook w biznesie jest bardzo ważnym elementem marketingu. Dlatego plan działania jest tutaj konieczny, ponieważ bez niego trudno osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe.
Cena reklamy na Facebooku nie jest stała i z góry określona. Wpływa na nią kilka czynników, takich jak zasięg terytorialny, rodzaj oraz czas trwania kampanii, a także wielkość grupy docelowej. Prawdą więc jest, że cena reklamy zależy od wielkości budżetu, jaki firma chce na nią przeznaczyć. Może to być 1000, a nawet 10 tys. zł – za każdą z tych kwot można wypuścić reklamę. Jednak za wyższą kwotą kryją się także lepsze wyniki. Dlatego jeśli firmie zależy na wypracowaniu dobrych zasięgów i dużym przyroście fanów, to powinna przeznaczyć na reklamę większy budżet. Warto wspomnieć jednak, że obsługa menadżera reklam wcale nie jest prosta. Nie warto ryzykować, szczególnie kiedy w grę wchodzą duże kwoty. Lepiej powierzyć to zadanie doświadczonym specjalistom z agencji obsługującej social media. Dobrze jest zapoznać się z ofertą prowadzenia Facebooka i wybrać najlepszą agencją social media do współpracy.
Dobierzemy działania dostosowane do Twoich potrzeb i pokażemy, jak skutecznie marketing i zaplanowana komunikacja wpływa na postrzeganie marki, jej wizerunek oraz sprzedaż w biznesie. Zapytaj, co dokładnie możemy dla Ciebie zrobić.
Brandpeak Sp. z o.o.
Brandpeak to agencja social media, marketingu w internecie i public relations. Stawiamy na unikalne połączenie doświadczenia i wiedzy. Nasi specjaliści precyzyjnie planują i z sukcesem wdrażają kampanie i projekty marketingu internetowego, digital PR i w mediach społecznościowych.
Wykorzystujemy różnego rodzaju narzędzia marketingu online, takie jak content marketing (marketing treści), influencer marketing, performance marketing, PPC, e-mail marketing. Ofertę uzupełniają usługi agencji social media oraz reklama. Prowadzimy media społecznościowe, a reklama na Facebooku czy platformach takich jak Instagram i LinkedIn to nasz konik. Potwierdzą to nasi klienci!
Poprzez nasze działania chcemy budować świadomość marek, wspierać tworzenie silnych brandów, kreować i podtrzymywać pozytywny wizerunek i utrzymywać pozytywną reputację. Robimy to poprzez PR - prowadzenie kampanii public relations, analiz, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie biur prasowych naszych klientów.
Nie można nas zaszufladkować i powiedzieć tylko: agencja public relations, agencja social media, agencja reklamowa czy agencja kreatywna czy agencja marketingowa. Nie chcemy wierzyć, że jesteśmy jak inne agencje! Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy kompleksową agencją marketingową, która dobiera narzędzia marketingowe w zależności od rodzaju celów, które mamy zrealizować: poprawa wizerunku, budowanie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży, dotarcie do nowych klientów i grup docelowych i wiele, wiele innych. Wiemy, jak są one ważne i jak mogą wspierać wzrost Twojego biznesu. Tak kompleksowe działanie zapewnia najlepsza agencja marketingowa działająca dla klientów w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Agencja social media. Agencja PR. Agencja marketingowa. Brandpeak.pl Agencja PR warszawa, łódź, agencja social media warszawa, łódź, agencja marketingowa warszawa, łódź.