en_GBpl_PL

Budvar -
Okna w dobrym świetle

Stworzyliśmy i zrealizowaliśmy koncepcję wizerunku polskiego producenta okien. Naszym celem było zwiększenie świadomości marki Budvar. Promowanie marki jako eksperta w zakresie stolarki okiennej na rynkach: polskim, niemieckim, francuskim i angielskim.

Dodatkowo wspieraliśmy firmę w zakresie doradztwa w kontekście relacji na polu działalności lokalnej i employer branding.

Punkt wyjścia

Polska jest potentatem na rynku stolarki okiennej. Konkurencja jest bardzo duża i prężnie działająca. Większość firm z tego segmentu to polscy producenci, którzy są zarazem dużymi graczami i czerpią większość dochodów z eksportu produktów na rynek europejski. Co więcej są także bardzo rozpoznawalni na rynku polskim ze względu na wielokanałową komunikację, wspartą dużymi budżetami. Firma nie utrzymywała systematycznie relacji z mediami. Nie prowadziła działań wizerunkowych. Klient, który jest zainteresowany oknami, to inwestor budujący nowy dom lub osoba, która wymienia okna, ponieważ te, które posiada przestały spełniać swoje funkcje. Planując zwiększenie zainteresowania marką, pamiętaliśmy zarówno o komunikacji B2B, jak i B2C.

Skupiliśmy się na komunikacji mocnych stron i szansach marki, które pozwoliły nam stworzyć spójną koncepcję, poszerzyć kontekst wizerunkowy marki oraz zaistnieć w mediach, podkreślając dzielenie się fachową wiedzą i doradztwem. Wśród szans, które sprzyjały aktywności, widzieliśmy m.in. trend rozwoju rynku mieszkaniowego, w tym budownictwa jednorodzinnego w Polsce, przeprowadzanie remontów, wzrost świadomości Polaków w zakresie energooszczędności, modę na ekodomy oraz przekonanie konsumentów, że marki muszą być odpowiedzialne społecznie.

Cele

Zmierzaliśmy do jasno wytyczonych celów. Chcieliśmy wprowadzić mocne wyróżniki marki na tle konkurencji oraz hasło wiodące. Zwiększaliśmy rozpoznawalność i świadomości marki na rynku ogólnopolskim i międzynarodowym. Wprowadziliśmy komunikację podkreślającą korzyść marki dla klienta. Marka stała się obecna w wielu kanałach komunikacji. Komunikacja na temat firmy i marki była narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.

Główny przekaz naszej komunikacji

Budvar to okna komfortowo dopasowane do Twoich potrzeb, ale także okna otwarte na światło – czynnik, który tworzy niepowtarzalną atmosferę wnętrz.

Realizacja

Zaprojektowaliśmy doświadczenie klienta w kontakcie z marką Budvar, przedstawiając zalety oferty marki i jej wyróżniki. Strategia komunikacji uwzględniała różne kanały i grupy docelowe z zakresu B2C i B2B, a także wykorzystywała możliwości RTM, przekonując klientów, że marka na bieżąco śledzi trendy i jest ekspertem w obszarze stolarki okiennej.

Wykorzystane narzędzia:

PR w internecie

Social media

Relacje z mediami

Kreatywne działania marketingowe

Copywriting wspierający SEO i content marketing

Efekt naszych działań

Wygenerowanie ponad 80 publikacji w prasie.

Wypracowanie niemal 250 publikacji i wzmianek o firmie w internecie.

Zasięg: 3 351 903 – liczba osób, które zetknęły się z przekazem.

Aktywne kanały social media.

Zobacz pozostałe case study

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych