en_GBpl_PL

Soligrano - 
Wszyscy kochają chrupać zboża

Przeprowadziliśmy launch produktu – zbóż ekspandowanych, które z sukcesem weszły do stałej oferty Soligrano. Edukowaliśmy konsumentów, jak przygotowywać smaczne i zdrowe posiłki w oparciu z użyciem zbóż. Wiemy, że zwiększyliśmy w społeczeństwie „miłość do zdrowego chrupania” o 100%!

Punkt wyjścia

Soligrano to polska marka, podmiot powiązany z OrganikAgro – największym i najnowocześniejszym producentem zbóż ekspandowanych w Polsce. Firma oferuje zboża w nowoczesnej odsłonie – lekkie, pyszne, wartościowe, ale dotychczas nie prowadziła żadnej komunikacji zewnętrznej.

Soligrano jest właścicielem najnowocześniejszej fabryki do puffingu w Europie. Dzięki temu w ofercie marki znajdują się nie tylko zboża popularne, ale także mniej znane, takie jak amarantus, quinoa, gryka i orkisz. Stworzyliśmy wizję i misję firmy oraz określiliśmy personę (reprezentację typowego klienta). Soligrano posiada szereg certyfikatów potwierdzających wysoką jakość produktów.

Cele

Określenie wizji, misji i strategii komunikacji oraz strategii PR. Spójna komunikacja: jak najszersze poinformowanie o marce i jej ofercie oraz edukacja z zakresu zdrowego żywienia i zachęcenie klientów do tworzenia zdrowych przekąsek w oparciu o zboża ekspandowane. Dodatkowo poinformowanie dziennikarzy o marce i zaletach tego rodzaju zbóż. Zaplanowanie i uruchomienie komunikacji B2B,  w takich sektorach jak: HoReCa, cukiernictwo, piekarnictwo, private label celem powiadomienia o zaletach produktu i podpowiedziach, jak go wykorzystać.

Główny przekaz naszej komunikacji

Zboża pełne słońca. Chrupmy je na zdrowie. Posiłki mogą być oryginalne, inne niż dotychczas  – smaczne i lekkie, ale także sycące oraz sprzyjające diecie, która przeciwdziała chorobom cywilizacyjnym.

Realizacja

Marka musiała zaistnieć w świadomości zbiorowej szerokiej grupy docelowej, przede wszystkim tej, która lubi chrupać! Produkt był blisko zarówno mam, które chciały urozmaicić posiłki dzieciom, jak i blogerów kulinarnych, którzy podawali sposoby na wykorzystanie produktów. Komunikację, oprócz Influencer marketingu, wsparły publikacje w mediach tradycyjnych i internetowych, aktywne social media oraz wydarzenia – warsztaty kulinarne.

Wykorzystane narzędzia:

Influencer marketing

Social media

PR i Relacje z mediami

Content marketing

Kreatywny copywriting

Wsparcie działu marketingu

Efekt naszych działań

Komunikacja marketingowa zwiększyła świadomość marki.

Wypracowanie niemal 150 publikacji i wzmianek o firmie w internecie.

Aktywne kanały social media.

Zobacz pozostałe case study

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych