en_GBpl_PL

Salve
Przede wszystkim: bądź zdrów!

Zwiększyliśmy aktywność marki w Social Media, a także docieraliśmy z bieżącą komunikacją do łodzian poprzez akcje wizerunkowe poświęcone profilaktyce zdrowia. Tworzyliśmy materiały  tekstowe oraz wideo, których zadaniem była prezentacja lekarzy związanych z Salve.

Punkt wyjścia

Firma Salve od ponad 25 lat dostarcza komercyjne usługi medyczne w kilku przychodniach i prywatnym szpitalu na terenie Łodzi. W komunikacji podkreśla wysoki standard opieki okołoporodowej i edukację przyszłych rodziców – zwłaszcza związaną z opieką nad pierwszym dzieckiem. Główną usługą, którą świadczy Szpital Salve jest poród, finansowany w ramach kontraktu przez NFZ. Mimo to Salve postrzegane było jako marka komercyjna, co wymagało zmiany wizerunku i zwiększenia aktywności w zakresie zarządzania reputacją.

Potrzeby wizerunkowe skupiały się także wokół skutecznej informacji na temat oferty związanej z usługami medycznymi, profilaktyką zdrowia i zwiększaniem świadomości istnienia przychodni w czterech punktach miasta. Marka komunikuje się z odbiorcami jej usług głównie poprzez kanały social media – wiodącym jest Facebook, który dla działu marketingu Salve pełni bardzo ważne narzędzie reklamowe, służące do prezentowania aktualnej oferty.

Ponadto, dla osób preferujących social media, ten kanał komunikacji może również zastępować działalność infolinii. W tym zakresie aktywność związana z dyskusjami pod postami była wymagająca, jak również jej monitorowanie i moderowanie.

Cele

Prowadzona komunikacja, którą na początku wpierały także działania wizerunkowe, służyła zwiększaniu siły informacyjnej oferty Salve, sprzedaży usług oraz poszerzaniu świadomości związanej z istnieniem marki, zwłaszcza w kontekście bezpłatnych usług, wykonywanych w ramach NFZ.

Główny przekaz naszej komunikacji

Salve już od ponad 25 lat dba o zdrowie łodzian. W pięciu przychodniach oraz w szpitalu z Kliniką Położniczą i Oddziałem Neonatologicznym Salve pracuje ponad 200 lekarzy. To największa i najbardziej wszechstronna pod względem usług medycznych sieć prywatnych placówek zdrowotnych w Łodzi.

Realizacja

Zintegrowana komunikacja w social media, poprzez publikacje w mediach i internecie, materiały graficzne oraz wydarzenia wizerunkowe przypominała klientom Salve o istnieniu marki, a tych, którzy wybierali inne ośrodki, przekonywała do zaufania marce. W przypadku usług medycznych ważne było podkreślanie kompetencji personelu, spójność materiałów wizualnych, rzetelność udzielanych odpowiedzi oraz dostępność lekarzy dla mediów.

Wykorzystane narzędzia:

Copywriting SEO

Content marketing

Relacje z mediami

PR w internecie

Social media

Wsparcie kreatywne, doradcze i organizacyjne

Event marketing

Efekt naszych działań

Publikacja ponad 30 postów informacyjnych miesięcznie (zróżnicowane formaty) oraz kampanie reklamowe nakierowanie na dotarcie z konkretną ofertą usług medycznych.

Wypracowanie niemal 170 publikacji o firmie.

Aktywne kanały social media.

Dodatkowo pracowaliśmy dla firmy w ramach stałego doradztwa marketingowego i digital marketingowego.

Zobacz pozostałe case study

Right Menu Icon
secretcats.pl - tworzenie stron internetowych